GuidePedia

0

Είναι γεγονός ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν αγορές μέσω Internet, ψωνίζοντας κυρίως ηλεκτρονικές συσκευές, βιβλία, CDs κ. ά. Το online shopping, όπως συνηθίζεται να ονομάζεται, έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια να επεκτείνεται σημαντικά και στον τομέα του ρουχισμού, μιας και είναι πολλοί αυτοί που επισκέπτονται ιστοσελίδες επώνυμων εταιρειών ρούχων, προκειμένου να διαλέξουν και να αγοράσουν μπλούζες, πουκάμισα, παντελόνια ή παπούτσια.....
Με τις διαδικασίες των ηλεκτρονικών αγορών οι καταναλωτές κερδίζουν πολύτιμο χρόνο που θα ξόδευαν για να πάνε σε κάποιο εμπορικό κατάστημα, ενώ παράλληλα οι αγορές ρούχων μέσω Internet κατά κανόνα είναι φθηνότερες, μιας και οι τιμές των προϊόντων δεν επιβαρύνονται από τα λειτουργικά κόστη των καταστημάτων. Με τις συγκεκριμένες αγορές μέσω Internet επωφελούνται φυσικά και οι εταιρείες, αφού μπορούν να πωλούν προϊόντα χωρίς να επωμίζονται το λειτουργικό κόστος συντήρησης καταστημάτων και αμοιβής πωλητών.

Παρ’ όλα αυτά, οι διαδικτυακές αγορές ρούχων δεν έχουν μόνον πλεονεκτήματα, αλλά και ένα σημαντικό μειονέκτημα: ο υποψήφιος αγοραστής δεν μπορεί να δοκιμάσει τα ρούχα που θέλει να αγοράσει και παράλληλα δεν μπορεί να συλλέξει περισσότερες πληροφορίες για το κάθε προϊόν. Προκειμένου, λοιπόν, να «παρακάμψουν» το μειονέκτημα αυτό, η Intel και η εταιρεία Frog Design ανέπτυξαν ένα σύστημα που επιχειρεί να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα των online αγορών ρούχων και την απόλαυση που προσφέρουν τα ψώνια μέσω της φυσικής παρουσίας στα εμπορικά καταστήματα. Συγκεκριμένα, οι παραπάνω εταιρίες δημιούργησαν ένα κιόσκι με την ονομασία «Point-of-Sale» που προβάλλει ένα εικονικό περιβάλλον εμπορικού καταστήματος, μέσα από το οποίο ο εκάστοτε υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να πραγματοποιεί τις αγορές του. Κάθε εταιρεία θα έχει τη δυνατότητα να τοποθετήσει το σύστημα αυτό οπουδήποτε σε ένα κατάστημα και να προσαρμόσει στο ηλεκτρονικό περιβάλλον του τα δικά της προϊόντα ρουχισμού. Ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επισκέπτεται το «ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα», να βλέπει τα διαθέσιμα ρούχα και παράλληλα να εισάγει στοιχεία με τις επιθυμίες του, που μπορεί να αφορούν το χρώμα ή το νούμερο των ρούχων που θέλει να αγοράσει.  

Η πλατφόρμα του συστήματος μπορεί να παρουσιάζει τις επιλογές σύμφωνα με τις επιθυμίες του υποψήφιου αγοραστή μέσα σε ένα ιδιαίτερα φιλικό, διαδραστικό περιβάλλον, όπου ο καταναλωτής θα επικοινωνεί με εικονικούς πωλητές για να μαθαίνει τις διαθέσιμες επιλογές που έχει. Οταν καταλήξει στις αγορές που θέλει να κάνει, θα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει τον τρόπο αγοράς και της παραλαβής των προϊόντων.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top