Με χαρά μαθαίνω ότι η Τουρκία προχωράει όπως η Ελλάδα και χωρίς ανακήρυξη της ΑΟΖ της (υπάρχει νέο κρυφό μνημόνιο κύριοι του υπ. Εξωτερικών;) σε έρευνες στην Ανατολική Μεσόγειο με τη βοήθεια ενός πλοίου της εταίρου χώρας Νορβηγίας (EEA, EFTA, Schengen), το οποίο μάλιστα θα βάψει στο χρώμα της Τουρκικής σημαίας για να είναι πιό όμορφο από πρίν. Την ίδια ώρα, η Ελληνική πλευρά επιμένει λανθασμένα στη συζήτηση με τη Τουρκία για όσα απορρέουν από τo Nόμο της Θάλασσας με βάση την υφαλoκρηπίδα και όχι με βάση την ΑΟΖ, που θα της έδινε περισσότερα δικαιώματα και ζωτικό χώρο εκμετάλλευσης. Ορυκτά και ορυχεία υπάρχουν και μέσα στη θάλασσα. Δεν είναι μόνο οι υδρογονάθρακες. Εχει πολλά ορυχεία η ανατολική Μεσόγειος και τα ερευνητικά πλοία ανιχνεύουν και αυτά…
Είναι γεγονός, ότι τα μνημόνια επιτρέπουν στους δανειστές να κατασχέσουν τα περιουσιακά στοιχεία της χώρας σε κάποιο Αγγλικό δικαστήριο χωρίς η Ελλάδα να μπορεί να εφεσιβάλλει όποια απόφαση προκύψει, ακόμη και απο ένα αστείο αίτημά τους, ακόμη και πρίν υπάρξει ανεξέλεγκτη χρεοκοπία. Συνεπώς, η προκήρυξη της ΑΟΖ θα αύξανε τις δυνατότητες και το αριθμό των αιτημάτων των δανειστών, όποια θα είναι αυτά και με όποια μορφή προκύψουν (προφανώς ότι γίνει θα γίνει αφού μπεί στο κόλπο και η Κύπρος…).
Το συνολικό χρέος της Ελλάδας δεν είναι επιβεβαιωμένο ούτε θα μπορούσε να επισημοποιηθεί οριστικά απο τα μνημόνια, που είναι αντισυνταγματικά. Αυτό δεν επιβάλλεται με προσθήκη σειράς από νόμους γιατί το αρχικό θεμέλιο ήταν και είναι ημιτελές.
Οι οίκοι αξιολόγησης μόνο τα τελευταία έτη διεπίστωσαν την τραγική οικονομική κατάσταση της χώρας ενώ την ήξεραν και έκαναν τον στραβό… όπως και της Κύπρου. Ενώ όμως οι τράπεζες τών άλλων χωρών του Νότου δανείζονται κατευθείαν απο τον Ευρωπαικό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Στήριξης EFSF, Ελλάδα και Κύπρος εξαιρούνται και φορτώνονται συνέχεια με κρατικά δάνεια. Κατά σύμπτωση και οι δύο χώρες ελέγχουν νόμιμα τη μεγάλη περιοχή κοιτασμάτων υδρογονανθράκων της ανατολικής Μεσογείου. Τυχαίο;
Η Ελλάδα δεν χρειαζόταν κανένα μνημόνιο, το έλειμμα της χώρας για το 2009 υπερεκτιμήθηκε με την ένοχη σιωπή του Βούδα της Ραφήνας και εν γνώσει του ΓΑΠ. Η είσοδος της στο ΔΝΤ έγινε με το ζόρι ενώ τα PSI παραδίνουν τις τράπεζες της Ελλάδας (ιδιαίτερα το πορτοφόλιο της Τράπεζας της Ελλάδας) στους δανειστές στην παραμικρή νομική αφορμή που θα μπορούσε να δικαιωθεί με το Αγγλικό Δίκαιο, όπως και να προέλθει. Η Ελλάδα έχει προσφέρει ότι γή και ύδωρ είχε στους δανειστές της. Ολα αυτά δεν έγιναν τυχαία.
Οι μειοδότες είναι εν ζωή και όσο είναι εν ζωή υπάρχει ελπίδα να μαθευτεί η αλήθεια…Τα πενήντα τόσα δίς δάνειο δεν είναι σημαντικά μπροστά στον ορυκτό πλούτο της χώρας, που πολλές χώρες δημιούργησαν διαχρονικά υπόβαθρο με πλέγμα ανθρωπίνων και οικονομικών σχέσεων, ώστε τόσα χρόνια η Ελλάδα να μην μπορέσει να αποκτήσει την τεχνολογική ικανότητα και το τεχνικό δυναμικό να αντιληφθεί και να εκτιμήσει την περιουσία της. Ούτε και τώρα μπορεί. Μια ομάδα να δίνει άποψη στον Πρωθυπουργό ή ένα μόνο ερευνητικό πλοίο να κάνει έρευνα στη νότια Κρήτη και να πουλάει σεισμικά δεδομένα, είναι ο απόλυτος επιστημονικός και πολιτικός παραλογισμός. Ούτε αυτά συμβαίνουν τυχαία. Οι μειοδοσίες πέφτουν η μία μετά την άλλη σαν ντόμινο.
Η κίνηση της Τουρκίας να προχωρήσει σε έρευνες επιβάλλει άμεσα τη ανακήρυξη της Ελληνικής ΑΟΖ και όχι της Ελληνικής υφαλοκρηπίδας. Κάθε καθυστέρηση από τώρα και στο εξής θα αποβεί μοιραία για τα συμφέροντα της χώρας και τη τύχη της οντότητάς της στη μορφή που είναι.
Η κυβέρνηση πρέπει να κάνει ότι μπορεί για να προστατεύει τα σύνορα της χώρας. Η Ελληνική ΑΟΖ είναι σύνορα, είναι χωράφια μέσα στη θάλασσα και ανήκουν σε όλους τους πολίτες της αυτόχθονες και όχι. Δεν πρέπει να γίνει με την ΑΟΖ ότι έγινε με το μεταναστευτικό. Η αρχή “το μή χείρον βέλτιστον” επιβάλλει στην Ελληνική κυβέρνηση να αναλάβει άμεσα δράση και αυτό πρέπει να γίνει τώρα.
- Η ανακήρυξη της ΑΟΖ πρέπει να γίνει αμέσως. Ενας χάρτης, ο τελικός και τον οποίο οι ημίονοι θα έπρεπε ήδη να έχουν έτοιμο και ανηρτημένο στην ιστοσελίδα του υπ. Εξωτερικών, να σταλεί ταυτόχρονα με το χαρτί της ανακήρυξης (ένα ΦΕΚ αρκεί) στο αντίστοιχο γραφείο του ΟΗΕ, που λειτουργεί για τις χώρες που έχουν υπογράψει το Νόμο της Θάλασας και θέλουν να κάνουν ανακήρυξη της ΑΟΖ της. Προηγουμένως πρέπει δια νόμου, νέου νόμου, να εξαιρεθεί ο ορυκτός πλούτος απο τις εγγυήσεις των δανείων. Αυτό γίνεται. Αν δεν ξέρουν στη κυβέρνηση πώς γίνεται, τότε να ξεκουμπιστούν. H πρόταση από κάποιους να γίνει πρώτα ανακήρυξη της Ελληνικής ΑΟΖ και μετά να κατατεθεί ο χάρτης της είναι εκ του πονηρού αφού δημιουργεί υπόβαθρο και προυποθέσεις συναλλαγής με τη Τουρκία ή άλλους… Αυτά να σταματήσουν.
- Ισως η δημιουργία μιας χαλαρής συνομοσπονδίας της Ελλάδας με το Ισραήλ να δημιουργούσε μια άλλη δυναμική στη γεωστρατηγική της χώρας στην Ευρώπη και στον κόσμο. Είναι κάτι που πρέπει να εξεταστεί απο μια επιλεγμένη και σοβαρή επιτροπή (όχι τεμπέληδες, ηλίθιοι και ψοφίμια), γιατί συμφέρει στρατηγικά και τις δύο χώρες. Πρός το παρόν όμως, εύχομαι
Να φύγει όλη αυτή η σαβούρα απο την Ελληνική Βουλή, για να δεί ο τόπος μιά άσπρη μέρα.Η αρχή ενός Pazzle αιτία ενός Domino
Mερικές φορές το αποτέλεσμα προηγείται της αποκάλυψης της αιτίας, που μέχρι την αποκάλυψή της είναι σαν να μην υπάρχει. Με τη λογική αυτή το αποτέλεσμα γίνεται αιτία ενός άλλου αποτελέσματος που δεν ξέρει κανείς πότε θα εκδηλωθεί και αν το δεί κάποιος. Αιτία και αποτέλεσμα είναι όψεις ενός και του αυτού νομίσματος. Ποιός όμως ρίχνει το νόμισμα; Αυτό αφορά και τη περίπτωση του Νορβηγού Μπρέιβικ, που έθεσε τόσο βάναυσα στο τραπέζι τη σχέση Χριστιανισμού και Ισλαμισμού στην πορεία της Ευρωπαικής Ενοποίησης, χωρίς όμως να ξέρουμε με βεβαιότητα τί ακριβώς τον έκανε να το κάνει. Δεν ξέρω άν θα βρώ τη λύση ποτέ αυτού του pazzle και αν η πράξη του Μπρέιβικ ήταν μια εικόνα απο το μέλλον, όμως οι πολιτικές αποφάσεις της Νορβηγικής κυβέρνησης που στηρίζουν την Τουρκία στις έρευνές της μέσα στην Ελληνική ΑΟΖ, πιθανόν αισθάνονται κάποιες ενοχές απέναντι στους Μουσουλμάνους τις οποίες θέλουν να λησμονήσουν. Μπορεί να φαίνονται άσχετα τα δύο θέματα αλλά δεν είναι.
πηγή
Δημοσίευση σχολίου