ΤΗΣ Uzay Bulut
Στο φιλοκυβερνητικό τηλεοπτικό κανάλι της Τουρκίας Al Haber, πολιτικοί αναλυτές και ειδικοί εθνικής ασφάλειας συζήτησαν με ενθουσιασμό πώς η τουρκική Πολεμική Αεροπορία θα μπορούσε να χτυπήσει ελληνικά νησιά στο Αιγαίο Πέλαγος. Μιλώντας μπροστά σε έναν χάρτη της Τουρκίας και της Ελλάδας, ο Mesut Hakkı Caşın, καθηγητής διεθνούς δικαίου και σύμβουλος του Τούρκου προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν για θέματα ασφάλειας και εξωτερικής πολιτικής, μίλησε για το τουρκικό μαχητικό αεροσκάφος Kaan, το οποίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό ανάπτυξη, και είπε: “Αυτό το αεροπλάνο [Kaan] δεν θα εντοπιστεί από τα ελληνικά ραντάρ. Καθώς αυτό το αεροπλάνο χτυπά τους κύριους στόχους [νησιά του Αιγαίου] εδώ, το άλλο αεροπλάνο που το συνοδεύει, [το UAV Bayraktar] Akıncı, μπορεί να καταστρέψει όλα τα ραντάρ εδώ [στο νησιά], αφήνοντας τους Έλληνες τυφλούς… «Προσθέστε σε αυτά τα άλλα μη επανδρωμένα αεροσκάφη μας μάχης, οι ελληνικές πλατείες θα καταστραφούν σε λιγότερο από 3 ώρες…
«Αν οι Έλληνες μπουν σε πόλεμο μαζί μας, όλα τα όπλα σε όλα αυτά τα νησιά θα είναι για εμάς πολεμική λεία». Ένας άλλος αναλυτής είπε: «Το τουρκικό έθνος έχει ένα όνειρο για τα νησιά, αλλά η επίσημη πολιτική δεν μπορεί να εκφραστεί δημόσια». Ένας άλλος είπε: “Δεν θα εισβάλουμε στα νησιά. Θα χρησιμοποιήσουμε το δικαίωμά μας να κυκλοφορούμε ελεύθερα. Θα είμαστε μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Και τότε τα νησιά θα περάσουν δημογραφικά στον τουρκικό λαό σε μια γενιά. Σε μια γενιά, όλα τα νησιά θα να είναι κατά πλειοψηφία Τούρκοι». «Η κατάκτηση χωρίς πόλεμο», πρόσθεσε, «συμβαίνει έτσι [μέσω της δημογραφικής κυριαρχίας]». Ο άλλος αναλυτής διαφώνησε: “Αυτά τα νησιά ήταν υπό Οθωμανική κυριαρχία για 500 χρόνια, αλλά ήταν κατά 95% δημογραφικά ελληνικά. Ακόμη και η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν μπορούσε να τα τουρκοποιήσει. Επίσης, δεν πιστεύω ότι η Τουρκία θα γίνει ποτέ μέλος της ΕΕ. [Η κατάκτηση της νησιά] θα συμβεί μόνο μέσω πολέμου».
Έτσι, η τουρκική κυβέρνηση στοχεύει να κατακτήσει τα ελληνικά νησιά στο Αιγαίο – είτε στρατιωτικά είτε δημογραφικά. Ο στόχος είναι ο ίδιος: η κατάληψη των νησιών. Τέτοιες συζητήσεις είναι συχνές στα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ της Τουρκίας. Στις 6 Φεβρουαρίου, Τούρκοι αναλυτές συζήτησαν με περηφάνια τις προοπτικές της Τουρκίας να χτυπήσει την Ελλάδα με πυραύλους. Στο CNN Turk, φιλοκυβερνητικοί αναλυτές είπαν ότι ο Tayfun, ο πρώτος βαλλιστικός πύραυλος τουρκικής κατασκευής, θα μπορούσε εύκολα να πλήξει την Ελλάδα από την Τουρκία. «Αν το ρίξουμε από την Αδριανούπολη ή τη Σμύρνη, μπορούμε να χτυπήσουμε την Αθήνα», κατέληξαν. Αυτές οι απειλές δεν είναι καινούριες. Τα τελευταία πέντε τουλάχιστον χρόνια, η κυβέρνηση της Τουρκίας απειλούσε να εισβάλει και να προσαρτήσει τα ελληνικά νησιά στο Αιγαίο. Στον επίσημο λογαριασμό X (Twitter) του κυβερνώντος Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) της Τουρκίας δημοσιεύτηκε ένα βίντεο στις 22 Απριλίου 2023, το οποίο ισχυρίζεται ότι ορισμένα ελληνικά νησιά και η περιοχή της Δυτικής Θράκης της Ελλάδας αποτελούν μέρος της τουρκικής επικράτειας.
Τα τουρκικά ΜΜΕ επίσης ψευδώς και επανειλημμένα υποστηρίζουν ότι «152 ελληνικά νησιά και βραχονησίδες στο Αιγαίο ανήκουν στην Τουρκία». Τα νησιά αυτά, ωστόσο, ιστορικά και νομικά ανήκουν στην Ελλάδα, κυρίως μέσω της Συνθήκης της Λωζάνης του 1924, των Τουρκοϊταλικών Συμφωνιών του 1932 και της Συνθήκης των Παρισίων του 1947. Η ισλαμιστική κυβέρνηση του Ερντογάν προφανώς στοχεύει στην προσάρτηση του ελληνικού εδάφους για δύο βασικούς λόγους. Το πρώτο πηγάζει από την πίστη στον νεο-οθωμανισμό και την ισλαμική έννοια της κατάκτησης, ή «φετίχ», από την αραβική λέξη «fath». Ο δεύτερος λόγος πηγάζει από την άρνηση της κυβέρνησης για τα εγκλήματα του παρελθόντος κατά των χριστιανών. Η κατάκτηση είναι μέρος της ισλαμικής τζιχάντ (πόλεμος στην υπηρεσία του Ισλάμ) που, σύμφωνα με τις ισλαμικές γραφές, είναι μια κοινή υποχρέωση.
Όπως εξηγεί ο συγγραφέας Dr. Mark Durie: “Η ισλαμική ιδεολογία της κατάκτησης απαιτεί μια γη, που κάποτε κατακτήθηκε για το Ισλάμ, να ανήκει για πάντα στους Μουσουλμάνους. Μετά την κατάκτηση, οι προηγούμενοι ένοικοι έγιναν ανεκτοί υπήκοοι των μουσουλμάνων κατακτητών και, σύμφωνα με τον ισλαμικό νόμο, τους επετράπη να επιβιώσουν για όσο διάστημα απέδωσαν φόρο. “Συνδεδεμένη με την ιδέα ότι η κατακτημένη γη ανήκει στους Μουσουλμάνους είναι η κορανική έννοια των mustakhlafīn (“διαδόχων”). [Κοράνιο] Η Σούρα 24:55 λέει, “Ο Θεός έχει υποσχεθεί σε όσους από εσάς πιστεύουν και κάνουν ορθές πράξεις ότι θα σίγουρα θα σας κάνει διαδόχους στη γη». «Στο Κοράνι, «διάδοχοι» είναι οι πιστοί που αναλαμβάνουν τις περιουσίες ενός λαού τον οποίο ο Αλλάχ έχει καταστρέψει, μεταξύ άλλων με κατάκτηση στα χέρια των πιστών. κατακτημένα εδάφη».
Η ιδεολογία της κατάκτησης στο όνομα της τζιχάντ είναι αυτή που ώθησε τους Οθωμανούς Τούρκους να εισβάλουν και να κατακτήσουν εδάφη που εκτείνονται σε όλη την Ασία, την Ευρώπη και την Αφρική για περισσότερα από 600 χρόνια. Στο απόγειό της, η Οθωμανική Αυτοκρατορία κατέλαβε το μεγαλύτερο μέρος της νοτιοανατολικής Ευρώπης μέχρι τις πύλες της Βιέννης, συμπεριλαμβανομένης της σημερινής Ουγγαρίας, της περιοχής των Βαλκανίων, της Ελλάδας και τμημάτων της Ουκρανίας. τμήματα της Μέσης Ανατολής (συμπεριλαμβανομένου του σημερινού Ιράκ, Συρίας, Λιβάνου και Ισραήλ),της Βόρειας Αφρικής και μεγάλα τμήματα της Αραβικής Χερσονήσου. Σύμφωνα με τους ισλαμιστές, η μουσουλμανική στρατιωτική επέκταση είναι μια πράξη της εύνοιας του Αλλάχ επειδή ο Αλλάχ παραχωρεί αυτά τα μέρη στους μουσουλμάνους κατακτητές.
Κατά την κατάκτηση της Κωνσταντινούπολης, για παράδειγμα, οι ισλαμιστές ισχυρίζονται ότι σύμφωνα με ένα χαντίθ (Ahmad; Hakim, al-Mustadrak), ο προφήτης του Ισλάμ Μωάμεθ (γεν. 570 – π. 632) ενθάρρυνε τους μουσουλμάνους να κατακτήσουν την πόλη. Οι Μουσουλμάνοι Τούρκοι, με επικεφαλής τον Οθωμανό σουλτάνο Mehmed II, γνωστό και ως Muhammed bin Murad, εισέβαλαν και κατέλαβαν την Κωνσταντινούπολη από την Ελληνική Βυζαντινή (Ανατολική Ρωμαϊκή) Αυτοκρατορία στις 29 Μαΐου 1453. Η πόλη είχε χτιστεί και διοικούνταν από Έλληνες για χιλιετίες. Οι Τούρκοι αποκαλούν τον Σουλτάνο «Μεχμέτ ο Πορθητής» (Φατίχ). Σύμφωνα με τον καθηγητή Mustafa Sabri Küçükaşçı, ειδικό στην ισλαμική ιστορία: «Μέσω της Συνθήκης της Hudaybiya (Απρίλιος 628) εισήλθε στην ισλαμική κουλτούρα η γενική έννοια της κατάκτησης, με την πνευματική της διάσταση να προσεγγίζει τις καρδιές και το μυαλό. και μέσω του κηρύγματος του μηνύματος της πίστης».
Σύμφωνα με αυτό που οι ισλαμιστές μελετητές, συμπεριλαμβανομένου του Küçükaşçı, αποκαλούν «χαντίθ κατάκτησης», ο προφήτης του Ισλάμ Μοχάμεντ είπε: Αλήθεια, θα κατακτήσετε την Κωνσταντινούπολη. Τι υπέροχος στρατός θα είναι αυτός ο στρατός και τι υπέροχος διοικητής θα είναι αυτός ο κατακτητής». Ο Küçükaşçı γράφει: Αυτοί οι τύποι χαντίθ, και ειδικά το χαντίθ κατάκτησης, αναφέρονταν συχνά σε έννοιες όπως η κατάκτηση, ο πόλεμος και η τζιχάντ• επιπλέον, οι σύντροφοι και οι μουσουλμάνοι που ήρθαν μετά από αυτούς έφεραν στο προσκήνιο το χαντίθ κατάκτησης ως το πιο καθοριστικό συστατικό του κίνητρο για την άλωση της Κωνσταντινούπολης».
Έτσι, η τουρκική κυβέρνηση στοχεύει να κατακτήσει τα ελληνικά νησιά στο Αιγαίο – είτε στρατιωτικά είτε δημογραφικά. Ο στόχος είναι ο ίδιος: η κατάληψη των νησιών. Τέτοιες συζητήσεις είναι συχνές στα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ της Τουρκίας. Στις 6 Φεβρουαρίου, Τούρκοι αναλυτές συζήτησαν με περηφάνια τις προοπτικές της Τουρκίας να χτυπήσει την Ελλάδα με πυραύλους. Στο CNN Turk, φιλοκυβερνητικοί αναλυτές είπαν ότι ο Tayfun, ο πρώτος βαλλιστικός πύραυλος τουρκικής κατασκευής, θα μπορούσε εύκολα να πλήξει την Ελλάδα από την Τουρκία. «Αν το ρίξουμε από την Αδριανούπολη ή τη Σμύρνη, μπορούμε να χτυπήσουμε την Αθήνα», κατέληξαν. Αυτές οι απειλές δεν είναι καινούριες. Τα τελευταία πέντε τουλάχιστον χρόνια, η κυβέρνηση της Τουρκίας απειλούσε να εισβάλει και να προσαρτήσει τα ελληνικά νησιά στο Αιγαίο. Στον επίσημο λογαριασμό X (Twitter) του κυβερνώντος Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) της Τουρκίας δημοσιεύτηκε ένα βίντεο στις 22 Απριλίου 2023, το οποίο ισχυρίζεται ότι ορισμένα ελληνικά νησιά και η περιοχή της Δυτικής Θράκης της Ελλάδας αποτελούν μέρος της τουρκικής επικράτειας.
Τα τουρκικά ΜΜΕ επίσης ψευδώς και επανειλημμένα υποστηρίζουν ότι «152 ελληνικά νησιά και βραχονησίδες στο Αιγαίο ανήκουν στην Τουρκία». Τα νησιά αυτά, ωστόσο, ιστορικά και νομικά ανήκουν στην Ελλάδα, κυρίως μέσω της Συνθήκης της Λωζάνης του 1924, των Τουρκοϊταλικών Συμφωνιών του 1932 και της Συνθήκης των Παρισίων του 1947. Η ισλαμιστική κυβέρνηση του Ερντογάν προφανώς στοχεύει στην προσάρτηση του ελληνικού εδάφους για δύο βασικούς λόγους. Το πρώτο πηγάζει από την πίστη στον νεο-οθωμανισμό και την ισλαμική έννοια της κατάκτησης, ή «φετίχ», από την αραβική λέξη «fath». Ο δεύτερος λόγος πηγάζει από την άρνηση της κυβέρνησης για τα εγκλήματα του παρελθόντος κατά των χριστιανών. Η κατάκτηση είναι μέρος της ισλαμικής τζιχάντ (πόλεμος στην υπηρεσία του Ισλάμ) που, σύμφωνα με τις ισλαμικές γραφές, είναι μια κοινή υποχρέωση.
Όπως εξηγεί ο συγγραφέας Dr. Mark Durie: “Η ισλαμική ιδεολογία της κατάκτησης απαιτεί μια γη, που κάποτε κατακτήθηκε για το Ισλάμ, να ανήκει για πάντα στους Μουσουλμάνους. Μετά την κατάκτηση, οι προηγούμενοι ένοικοι έγιναν ανεκτοί υπήκοοι των μουσουλμάνων κατακτητών και, σύμφωνα με τον ισλαμικό νόμο, τους επετράπη να επιβιώσουν για όσο διάστημα απέδωσαν φόρο. “Συνδεδεμένη με την ιδέα ότι η κατακτημένη γη ανήκει στους Μουσουλμάνους είναι η κορανική έννοια των mustakhlafīn (“διαδόχων”). [Κοράνιο] Η Σούρα 24:55 λέει, “Ο Θεός έχει υποσχεθεί σε όσους από εσάς πιστεύουν και κάνουν ορθές πράξεις ότι θα σίγουρα θα σας κάνει διαδόχους στη γη». «Στο Κοράνι, «διάδοχοι» είναι οι πιστοί που αναλαμβάνουν τις περιουσίες ενός λαού τον οποίο ο Αλλάχ έχει καταστρέψει, μεταξύ άλλων με κατάκτηση στα χέρια των πιστών. κατακτημένα εδάφη».
Η ιδεολογία της κατάκτησης στο όνομα της τζιχάντ είναι αυτή που ώθησε τους Οθωμανούς Τούρκους να εισβάλουν και να κατακτήσουν εδάφη που εκτείνονται σε όλη την Ασία, την Ευρώπη και την Αφρική για περισσότερα από 600 χρόνια. Στο απόγειό της, η Οθωμανική Αυτοκρατορία κατέλαβε το μεγαλύτερο μέρος της νοτιοανατολικής Ευρώπης μέχρι τις πύλες της Βιέννης, συμπεριλαμβανομένης της σημερινής Ουγγαρίας, της περιοχής των Βαλκανίων, της Ελλάδας και τμημάτων της Ουκρανίας. τμήματα της Μέσης Ανατολής (συμπεριλαμβανομένου του σημερινού Ιράκ, Συρίας, Λιβάνου και Ισραήλ),της Βόρειας Αφρικής και μεγάλα τμήματα της Αραβικής Χερσονήσου. Σύμφωνα με τους ισλαμιστές, η μουσουλμανική στρατιωτική επέκταση είναι μια πράξη της εύνοιας του Αλλάχ επειδή ο Αλλάχ παραχωρεί αυτά τα μέρη στους μουσουλμάνους κατακτητές.
Κατά την κατάκτηση της Κωνσταντινούπολης, για παράδειγμα, οι ισλαμιστές ισχυρίζονται ότι σύμφωνα με ένα χαντίθ (Ahmad; Hakim, al-Mustadrak), ο προφήτης του Ισλάμ Μωάμεθ (γεν. 570 – π. 632) ενθάρρυνε τους μουσουλμάνους να κατακτήσουν την πόλη. Οι Μουσουλμάνοι Τούρκοι, με επικεφαλής τον Οθωμανό σουλτάνο Mehmed II, γνωστό και ως Muhammed bin Murad, εισέβαλαν και κατέλαβαν την Κωνσταντινούπολη από την Ελληνική Βυζαντινή (Ανατολική Ρωμαϊκή) Αυτοκρατορία στις 29 Μαΐου 1453. Η πόλη είχε χτιστεί και διοικούνταν από Έλληνες για χιλιετίες. Οι Τούρκοι αποκαλούν τον Σουλτάνο «Μεχμέτ ο Πορθητής» (Φατίχ). Σύμφωνα με τον καθηγητή Mustafa Sabri Küçükaşçı, ειδικό στην ισλαμική ιστορία: «Μέσω της Συνθήκης της Hudaybiya (Απρίλιος 628) εισήλθε στην ισλαμική κουλτούρα η γενική έννοια της κατάκτησης, με την πνευματική της διάσταση να προσεγγίζει τις καρδιές και το μυαλό. και μέσω του κηρύγματος του μηνύματος της πίστης».
Σύμφωνα με αυτό που οι ισλαμιστές μελετητές, συμπεριλαμβανομένου του Küçükaşçı, αποκαλούν «χαντίθ κατάκτησης», ο προφήτης του Ισλάμ Μοχάμεντ είπε: Αλήθεια, θα κατακτήσετε την Κωνσταντινούπολη. Τι υπέροχος στρατός θα είναι αυτός ο στρατός και τι υπέροχος διοικητής θα είναι αυτός ο κατακτητής». Ο Küçükaşçı γράφει: Αυτοί οι τύποι χαντίθ, και ειδικά το χαντίθ κατάκτησης, αναφέρονταν συχνά σε έννοιες όπως η κατάκτηση, ο πόλεμος και η τζιχάντ• επιπλέον, οι σύντροφοι και οι μουσουλμάνοι που ήρθαν μετά από αυτούς έφεραν στο προσκήνιο το χαντίθ κατάκτησης ως το πιο καθοριστικό συστατικό του κίνητρο για την άλωση της Κωνσταντινούπολης».
πηγή
Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του Ellada simera.
Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του Ellada simera.
Δημοσίευση σχολίου