Λένε ότι η Ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα.
Εκτός απ' την δική μας περίπτωση που ξανάρχεται σαν φωτοτυπία, παλιάς μεν τεχνολογίας του 1967, αλλά φωτοτυπία!
Ή σαν εκείνο το κουίζ με τις δύο φωτογραφίες που έλεγε "βρείτε τα σημεία που διαφέρουν"!
Και τότε λοιπόν όπως και τώρα, υπήρχε η πλήρης καπηλεία του θρησκευτικού συναισθήματος των πολιτών.
Από το "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών", στο "με την βοήθεια της Παναγιάς θα ξεπεράσουμε τα προβλήματα"... μιά ανάσα δρόμος.
Εκτός απ' την δική μας περίπτωση που ξανάρχεται σαν φωτοτυπία, παλιάς μεν τεχνολογίας του 1967, αλλά φωτοτυπία!
Ή σαν εκείνο το κουίζ με τις δύο φωτογραφίες που έλεγε "βρείτε τα σημεία που διαφέρουν"!
Και τότε λοιπόν όπως και τώρα, υπήρχε η πλήρης καπηλεία του θρησκευτικού συναισθήματος των πολιτών.
Από το "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών", στο "με την βοήθεια της Παναγιάς θα ξεπεράσουμε τα προβλήματα"... μιά ανάσα δρόμος.
Επίσης από την θλιβερή κιτσαρία των εορτών στο Καλλιμάρμαρο για την "Πολεμική αρετή των Ελλήνων", στο εξίσου θλιβερό σόου του "πρωθυπουργού" με πλήρη κουστωδία και με κανάλια, φλας και κάμερες να μετατρέπει το Άγιον Όρος σε τηλεοπτικό πλατό, για να απαγγείλλει το ''Πάτερ Ημών''... δρόμος χωρίς ανάσα! Διαφορά: Επειδή εκείνοι, τότε, δεν χρειάζονταν ψήφους (δικτατορία γαρ), μπορεί και να το πίστευαν. Ο σημερινός θεομπαίχτης Ψευταράς, εξαρτώμενος απ' τις ψήφους των επόμενων εκλογών για να διασώσει την δική του δικτατορία, είναι βέβαιο ότι παίζει με την Θρησκεία, την χρησιμοποιεί για τα καταστροφικά του σχέδια για την Πατρίδα (κράτος) και την Οικογένεια (κοινωνία). Άρα τούτος, είναι χειρότερος εκείνων!
Τότε, τη "νύφη" την πλήρωσε η Κύπρος: διχοτόμηση και κατοχή έως σήμερα. Σήμερα, πάλι η Κύπρος είναι αυτή που πρώτη ετοιμάζουν να "πληρώσει τα σπασμένα" σε επίπεδο κρατικής υπόστασης και εδαφικής ανεξαρτησίας...
Διαφορά: Δεν πρόλαβαν τότε να διχοτομήσουν και την Ελλάδα. Τώρα ελπίζουν ότι με τις "Ειδικές Οικονομικές Ζώνες", και εφ' όσον δεν απαλλαγούμε έγκαιρα από τις δωσιλογικές κυβερνήσεις, θα προλάβουν. Άρα τούτοι, είναι "εν δυνάμει" επικινδυνότεροι εκείνων!
Τότε, υπήρχε το λεγόμενο "σπουδαστικό". Τμήμα της Ασφάλειας που είχε σαν ασχολία τα πολιτικά φρονήματα και την δράση σπουδαστών και φοιτητών. Σήμερα υπάρχει η κλήση για ανάκριση σε αστυνομικά τμήματα, μαθητών που πήραν μέρος σε καταλήψεις σχολείων.
Διαφορά: Δεν υπάρχει! Άρα η ολοκληρωτική νοοτροπία και τούτων και εκείνων είναι ίδια!
Οι υπόλοιπες διαφορές, στα οικονομικά, αγροτική παραγωγή (με την υλικοτεχνική υποδομή του τότε, απέναντι στις χωματερές και στις επιδοτήσεις του σήμερα), βιομηχανία και βιοτεχνία, χρειάζονται πολλή ανάλυση, αν και με μιά πρώτη ματιά φαίνεται ότι οι μνημονιακές κυβερνήσεις των Εφιαλτών, και σε αυτούς τους τομείς θα βρεθούν πολύ χειρότερες εκείνων!
Τί ξεχάσαμε;
Α! την Δημοκρατία!
Αλλά στην χώρα του Ψευταρά, μπορούμε να μιλάμε για Δημοκρατία;..
πηγήΤότε, τη "νύφη" την πλήρωσε η Κύπρος: διχοτόμηση και κατοχή έως σήμερα. Σήμερα, πάλι η Κύπρος είναι αυτή που πρώτη ετοιμάζουν να "πληρώσει τα σπασμένα" σε επίπεδο κρατικής υπόστασης και εδαφικής ανεξαρτησίας...
Διαφορά: Δεν πρόλαβαν τότε να διχοτομήσουν και την Ελλάδα. Τώρα ελπίζουν ότι με τις "Ειδικές Οικονομικές Ζώνες", και εφ' όσον δεν απαλλαγούμε έγκαιρα από τις δωσιλογικές κυβερνήσεις, θα προλάβουν. Άρα τούτοι, είναι "εν δυνάμει" επικινδυνότεροι εκείνων!
Τότε, υπήρχε το λεγόμενο "σπουδαστικό". Τμήμα της Ασφάλειας που είχε σαν ασχολία τα πολιτικά φρονήματα και την δράση σπουδαστών και φοιτητών. Σήμερα υπάρχει η κλήση για ανάκριση σε αστυνομικά τμήματα, μαθητών που πήραν μέρος σε καταλήψεις σχολείων.
Διαφορά: Δεν υπάρχει! Άρα η ολοκληρωτική νοοτροπία και τούτων και εκείνων είναι ίδια!
Οι υπόλοιπες διαφορές, στα οικονομικά, αγροτική παραγωγή (με την υλικοτεχνική υποδομή του τότε, απέναντι στις χωματερές και στις επιδοτήσεις του σήμερα), βιομηχανία και βιοτεχνία, χρειάζονται πολλή ανάλυση, αν και με μιά πρώτη ματιά φαίνεται ότι οι μνημονιακές κυβερνήσεις των Εφιαλτών, και σε αυτούς τους τομείς θα βρεθούν πολύ χειρότερες εκείνων!
Τί ξεχάσαμε;
Α! την Δημοκρατία!
Αλλά στην χώρα του Ψευταρά, μπορούμε να μιλάμε για Δημοκρατία;..
Δημοσίευση σχολίου