Το 33% των Ελλήνων χρηστών ανανεώνει το προφίλ του καθημερινά (Ευρωπαϊκός μέσος όρος 15%) και το 37% παρακολουθεί καθημερινά τα προφίλ των φίλων του (Ευρωπαϊκός μ.ό. 19%), δείχνει η έρευνα Internet & Mobile MC DC, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Interactive Advertising Bureau (ΙΑΒ) Europe και τα ΙΑΒ 16 χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Η έρευνα αναδεικνύει τους Έλληνες ως ιδιαίτερα ενεργούς, κοινωνικούς και ευαισθητοποιημένους χρήστες:
Το 66% σερφάρει στο Internet καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ό. 53%), ενώ το 24% παραμένει συνδεδεμένο για περισσότερες από 4 ώρες (Ευρωπαϊκός μ.ό. 17%).
Το 54% ελέγχει το e-mail του καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ό. 37%).
Το 19% των Ελλήνων χρηστών έχουν στην κατοχή τους smartphone (iPhone, Blackberry κτλ) και έχει συνδρομή σε υπηρεσία Mobile Internet (Ευρωπαϊκός μ.ό. 15%).
Όσον αφορά το κοινωνικό προφίλ των χρηστών, το 35% χρησιμοποιεί καθημερινά υπηρεσίες instant messaging (Ευρωπαϊκός μ.ό. 25%), το 21% παρακολουθεί καθημερινά βίντειο από γνωστές υπηρεσίες όπως το YouTube (Ευρωπαϊκός μ.ό. 12%), το 24% ανεβάζει βίντεο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (Ευρωπαϊκός μ.ό. 12%) και το 25% ακούει καθημερινά ραδιόφωνο μέσω Internet (Ευρωπαϊκός μ.ό. 16%).
Όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης, το 36% τις χρησιμοποιεί αρκετές φορές την ημέρα (Ευρωπαϊκός μ.ό. 22%). Το 67% τις χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για αναζήτηση προϊόντων/υπηρεσιών (Ευρωπαϊκός μ.ό. 59%), το 64% τις χρησιμοποιεί για να αναζητήσει σημείο πώλησης (Ευρωπαϊκός μ.ό. 56%). Το 69% εμπιστεύεται τα αποτελέσματα που λαμβάνει από τις μηχανές αναζήτησης.
Στην ερώτηση ποιες πηγές πληροφόρησης (online και offline) εμπιστεύονται περισσότερο όταν ψάχνουν για brands/προϊόντα/υπηρεσίες, στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι δικτυακοί τόποι σύγκρισης (comparison websites, 67%), δικτυακοί τόποι με αξιολογήσεις χρηστών (58%) και sites με αξιολογήσεις ειδικών (46%). Στην 4η και την 5η θέση αντίστοιχα η επαφή με πωλητές (41%) και η γνώμη φίλων/γνωστών (39%).
Ο μέσος Έλληνας χρήστης πραγματοποιήσει online αγορές επτά φορές μέσα στον τελευταίο χρόνο, (8 φορές ο Ευρωπαϊκός μέσος, με τη Μεγάλη Βρετανία να βρίσκεται στην 1η θέση με 10 και πλέον φορές τον τελευταίο χρόνο), ενώ το 82% είναι αρκετά ή πολύ πιθανό να το επαναλάβει.
Το 60% δηλώνει πως η πλοήγηση στο Internet θα ήταν πιο ευχάριστη αν οι διαφημίσεις ήταν περισσότερο προσαρμοσμένες στο προφίλ του (Ευρωπαϊκός μ.ό. 47%), ενώ το 65% δηλώνει την πρόθεσή του να δεχθεί επικοινωνία από εταιρείες στις οποίες είναι ήδη πελάτης. Το 70% βρίσκει χρήσιμες τις προτάσεις για προϊόντα/υπηρεσίες από sites τα οποία επισκέπτεται τακτικά, ενώ το 50% βρίσκει χρήσιμες τις πληρωμένες διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης. Το 25% στέλνει σε φίλους ή ανεβάζει σε video sharing site διαφημιστικό υλικό που βρήκε ενδιαφέρον, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.
To 72% των Ελλήνων χρηστών βρίσκει την online διαφήμιση λιγότερο ενοχλητική από τα άλλα μέσα. Τα στοιχεία που βρίσκει πλέον ελκυστικά ο Έλληνας σε μια online διαφήμιση είναι το έξυπνο δημιουργικό και τα πολυμεσικά στοιχεία (ήχος και video).
Τέλος, το 59% δεν ενοχλείται από διαφημίσεις σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (Ευρωπαϊκός μ.ό. 32%), ενώ το 37% δεν έχει πρόβλημα με το να χρησιμοποιούνται τα στοιχεία του για τη στόχευση διαφημίσεων (Ευρωπαϊκός μ.ό. 26%).
Δημοσίευση σχολίου
Click to see the code!
To insert emoticon you must added at least one space before the code.