Περισσότεροι από έξι στους δέκα χρήστες του Διαδικτύου στην Ελλάδα χρησιμοποιούν υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, αναλογία που φέρνει την Ελλάδα στην τρίτη θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, μετά τη Δανία και τη Νορβηγία.Σύμφωνα με online έρευνα της InSites Consulting, το 63% των Ελλήνων χρηστών διατηρεί προφίλ σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, τη στιγμή που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος περιορίζεται στο 45%)......
Το 33% των Ελλήνων χρηστών ανανεώνει το προφίλ του καθημερινά (Ευρωπαϊκός μέσος όρος 15%) και το 37% παρακολουθεί καθημερινά τα προφίλ των φίλων του (Ευρωπαϊκός μ.ό. 19%), δείχνει η έρευνα Internet & Mobile MC DC, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Interactive Advertising Bureau (ΙΑΒ) Europe και τα ΙΑΒ 16 χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Η έρευνα αναδεικνύει τους Έλληνες ως ιδιαίτερα ενεργούς, κοινωνικούς και ευαισθητοποιημένους χρήστες:
Το 66% σερφάρει στο Internet καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ό. 53%), ενώ το 24% παραμένει συνδεδεμένο για περισσότερες από 4 ώρες (Ευρωπαϊκός μ.ό. 17%).
Το 54% ελέγχει το e-mail του καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ό. 37%).
Το 19% των Ελλήνων χρηστών έχουν στην κατοχή τους smartphone (iPhone, Blackberry κτλ) και έχει συνδρομή σε υπηρεσία Mobile Internet (Ευρωπαϊκός μ.ό. 15%).
Όσον αφορά το κοινωνικό προφίλ των χρηστών, το 35% χρησιμοποιεί καθημερινά υπηρεσίες instant messaging (Ευρωπαϊκός μ.ό. 25%), το 21% παρακολουθεί καθημερινά βίντειο από γνωστές υπηρεσίες όπως το YouTube (Ευρωπαϊκός μ.ό. 12%), το 24% ανεβάζει βίντεο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (Ευρωπαϊκός μ.ό. 12%) και το 25% ακούει καθημερινά ραδιόφωνο μέσω Internet (Ευρωπαϊκός μ.ό. 16%).
Όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης, το 36% τις χρησιμοποιεί αρκετές φορές την ημέρα (Ευρωπαϊκός μ.ό. 22%). Το 67% τις χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για αναζήτηση προϊόντων/υπηρεσιών (Ευρωπαϊκός μ.ό. 59%), το 64% τις χρησιμοποιεί για να αναζητήσει σημείο πώλησης (Ευρωπαϊκός μ.ό. 56%). Το 69% εμπιστεύεται τα αποτελέσματα που λαμβάνει από τις μηχανές αναζήτησης.
Στην ερώτηση ποιες πηγές πληροφόρησης (online και offline) εμπιστεύονται περισσότερο όταν ψάχνουν για brands/προϊόντα/υπηρεσίες, στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι δικτυακοί τόποι σύγκρισης (comparison websites, 67%), δικτυακοί τόποι με αξιολογήσεις χρηστών (58%) και sites με αξιολογήσεις ειδικών (46%). Στην 4η και την 5η θέση αντίστοιχα η επαφή με πωλητές (41%) και η γνώμη φίλων/γνωστών (39%).
Ο μέσος Έλληνας χρήστης πραγματοποιήσει online αγορές επτά φορές μέσα στον τελευταίο χρόνο, (8 φορές ο Ευρωπαϊκός μέσος, με τη Μεγάλη Βρετανία να βρίσκεται στην 1η θέση με 10 και πλέον φορές τον τελευταίο χρόνο), ενώ το 82% είναι αρκετά ή πολύ πιθανό να το επαναλάβει.
Το 60% δηλώνει πως η πλοήγηση στο Internet θα ήταν πιο ευχάριστη αν οι διαφημίσεις ήταν περισσότερο προσαρμοσμένες στο προφίλ του (Ευρωπαϊκός μ.ό. 47%), ενώ το 65% δηλώνει την πρόθεσή του να δεχθεί επικοινωνία από εταιρείες στις οποίες είναι ήδη πελάτης. Το 70% βρίσκει χρήσιμες τις προτάσεις για προϊόντα/υπηρεσίες από sites τα οποία επισκέπτεται τακτικά, ενώ το 50% βρίσκει χρήσιμες τις πληρωμένες διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης. Το 25% στέλνει σε φίλους ή ανεβάζει σε video sharing site διαφημιστικό υλικό που βρήκε ενδιαφέρον, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.
To 72% των Ελλήνων χρηστών βρίσκει την online διαφήμιση λιγότερο ενοχλητική από τα άλλα μέσα. Τα στοιχεία που βρίσκει πλέον ελκυστικά ο Έλληνας σε μια online διαφήμιση είναι το έξυπνο δημιουργικό και τα πολυμεσικά στοιχεία (ήχος και video).
Τέλος, το 59% δεν ενοχλείται από διαφημίσεις σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (Ευρωπαϊκός μ.ό. 32%), ενώ το 37% δεν έχει πρόβλημα με το να χρησιμοποιούνται τα στοιχεία του για τη στόχευση διαφημίσεων (Ευρωπαϊκός μ.ό. 26%).
Το 33% των Ελλήνων χρηστών ανανεώνει το προφίλ του καθημερινά (Ευρωπαϊκός μέσος όρος 15%) και το 37% παρακολουθεί καθημερινά τα προφίλ των φίλων του (Ευρωπαϊκός μ.ό. 19%), δείχνει η έρευνα Internet & Mobile MC DC, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Interactive Advertising Bureau (ΙΑΒ) Europe και τα ΙΑΒ 16 χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Η έρευνα αναδεικνύει τους Έλληνες ως ιδιαίτερα ενεργούς, κοινωνικούς και ευαισθητοποιημένους χρήστες:
Το 66% σερφάρει στο Internet καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ό. 53%), ενώ το 24% παραμένει συνδεδεμένο για περισσότερες από 4 ώρες (Ευρωπαϊκός μ.ό. 17%).
Το 54% ελέγχει το e-mail του καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ό. 37%).
Το 19% των Ελλήνων χρηστών έχουν στην κατοχή τους smartphone (iPhone, Blackberry κτλ) και έχει συνδρομή σε υπηρεσία Mobile Internet (Ευρωπαϊκός μ.ό. 15%).
Όσον αφορά το κοινωνικό προφίλ των χρηστών, το 35% χρησιμοποιεί καθημερινά υπηρεσίες instant messaging (Ευρωπαϊκός μ.ό. 25%), το 21% παρακολουθεί καθημερινά βίντειο από γνωστές υπηρεσίες όπως το YouTube (Ευρωπαϊκός μ.ό. 12%), το 24% ανεβάζει βίντεο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (Ευρωπαϊκός μ.ό. 12%) και το 25% ακούει καθημερινά ραδιόφωνο μέσω Internet (Ευρωπαϊκός μ.ό. 16%).
Όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης, το 36% τις χρησιμοποιεί αρκετές φορές την ημέρα (Ευρωπαϊκός μ.ό. 22%). Το 67% τις χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για αναζήτηση προϊόντων/υπηρεσιών (Ευρωπαϊκός μ.ό. 59%), το 64% τις χρησιμοποιεί για να αναζητήσει σημείο πώλησης (Ευρωπαϊκός μ.ό. 56%). Το 69% εμπιστεύεται τα αποτελέσματα που λαμβάνει από τις μηχανές αναζήτησης.
Στην ερώτηση ποιες πηγές πληροφόρησης (online και offline) εμπιστεύονται περισσότερο όταν ψάχνουν για brands/προϊόντα/υπηρεσίες, στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι δικτυακοί τόποι σύγκρισης (comparison websites, 67%), δικτυακοί τόποι με αξιολογήσεις χρηστών (58%) και sites με αξιολογήσεις ειδικών (46%). Στην 4η και την 5η θέση αντίστοιχα η επαφή με πωλητές (41%) και η γνώμη φίλων/γνωστών (39%).
Ο μέσος Έλληνας χρήστης πραγματοποιήσει online αγορές επτά φορές μέσα στον τελευταίο χρόνο, (8 φορές ο Ευρωπαϊκός μέσος, με τη Μεγάλη Βρετανία να βρίσκεται στην 1η θέση με 10 και πλέον φορές τον τελευταίο χρόνο), ενώ το 82% είναι αρκετά ή πολύ πιθανό να το επαναλάβει.
Το 60% δηλώνει πως η πλοήγηση στο Internet θα ήταν πιο ευχάριστη αν οι διαφημίσεις ήταν περισσότερο προσαρμοσμένες στο προφίλ του (Ευρωπαϊκός μ.ό. 47%), ενώ το 65% δηλώνει την πρόθεσή του να δεχθεί επικοινωνία από εταιρείες στις οποίες είναι ήδη πελάτης. Το 70% βρίσκει χρήσιμες τις προτάσεις για προϊόντα/υπηρεσίες από sites τα οποία επισκέπτεται τακτικά, ενώ το 50% βρίσκει χρήσιμες τις πληρωμένες διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης. Το 25% στέλνει σε φίλους ή ανεβάζει σε video sharing site διαφημιστικό υλικό που βρήκε ενδιαφέρον, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.
To 72% των Ελλήνων χρηστών βρίσκει την online διαφήμιση λιγότερο ενοχλητική από τα άλλα μέσα. Τα στοιχεία που βρίσκει πλέον ελκυστικά ο Έλληνας σε μια online διαφήμιση είναι το έξυπνο δημιουργικό και τα πολυμεσικά στοιχεία (ήχος και video).
Τέλος, το 59% δεν ενοχλείται από διαφημίσεις σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (Ευρωπαϊκός μ.ό. 32%), ενώ το 37% δεν έχει πρόβλημα με το να χρησιμοποιούνται τα στοιχεία του για τη στόχευση διαφημίσεων (Ευρωπαϊκός μ.ό. 26%).
Δημοσίευση σχολίου