GuidePedia

0

Το καταδρομικό πλοίο με το όνομα της ρωσικής πρωτεύουσας και το άγνωστο έπος των Ελλήνων που πληγώνει μέχρι σήμερα το τουρκικό ναυτικό.

Μια ομολογία για το αιματοβαμμένο καλοκαίρι του 1974 και την τουρκική εισβολή στην Κύπρο, έκανε ο “πατέρας” της ανύπαρκτης “Γαλάζιας Πατρίδας”, Ναύαρχος ε.α. Τ.Γκιουρντενίζ με αφορμή την βύθιση του ρωσικού Καταδρομικού “Μόσχα”.

Ο Τζεμ Γκιουρντενίζ τόνισε ότι “η βύθιση του ρωσικού πλοίου, αμέσως μετά την απόφαση των ΗΠΑ να αυξήσουν το ποσό της στρατιωτικής βοήθειας προς την Ουκρανία, θα αυξήσει ακόμα πιο πολύ το μίσος σε ολόκληρο τον ρωσικό λαό.

Η εξέλιξη αυτή θα είναι ένα σημείο καμπής στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας.

Την ίδια μέρα, αφού οι ΗΠΑ αποφάσισαν να αυξήσουν την ποσότητα όπλων, πυρομαχικών και στρατιωτικής βοήθειας προς την Ουκρανία, αλλά η βύθιση του πλοίου θα αυξήσει το αμοιβαίο μίσος και τον ανταγωνισμό.
Αυτή η κατάσταση είναι εξαιρετικά ανησυχητική και θλιβερή για την απώλεια αθώων πολιτών.

Θα δούμε τι μπορεί να κάνει η Ρωσία για να αντισταθμίσει αυτή την απώλεια στη δική της κοινή γνώμη, αφού πρόκειται για ένα εξαιρετικά σημαντικό γεγονός.

Το καταδρομικό “Μόσχα” δεν ήταν τελικά ένα πλοίο, αλλά η ναυαρχίδα του στόλου της Μ.θάλασσας που είχε το όνομά της πρωτεύουσας της Ρωσίας.

Η βύθιση αυτού του πλοίου θα προκαλέσει ένα σοβαρό ηθικό χτύπημα στον ρωσικό λαό που θα δημιουργήσει μια μεγάλη αντιδυτική εκστρατεία.

Η βύθιση των πλοίων γίνεται αντιληπτή πολύ διαφορετικά από τους πολίτες. Όπως δεν μπορούμε ακόμη να ξεχάσουμε το δικό μας πλοίο, το αντιτοπριλικό Kocatepe, που το βυθίσαμε κατά τη διάρκεια της επιχείρησης στην Κύπρο, έτσι δεν θα το ξεχάσουν ποτέ ούτε και οι Ρώσοι. Η επίδραση της βύθισης τέτοιων μεγάλων πλοίων στο κοινό είναι πολύ σημαντική. Ως εκ τούτου, το γεγονός είναι ένα σημείο καμπής», τονίζει ο ίδιος μεταξύ άλλων.

Μας αποκάλυψε λοιπόν ο Τούρκος Ναύαρχος, ότι το απλό τέχνασμα Ελλήνων αξιωματικών του ναυτικού, το 1974, με τον ασύρματο σε επικοινωνία τους στο νησί, σε συνδυασμό με την αποβίβαση στρατιωτών του οχηματαγωγού με επικεφαλής τον Πλωτάρχη Χανδρινό και η σύγχυση προκάλεσαν τότε μία από τις χειρότερες τραγωδίες των Τούρκων στην θάλασσα.

Για την ιστορία, το πρωί της 21 Ιουλίου 1974, τρία τουρκικά αντιτορπιλικά, το “Κοτσάτεπε” με κυβερνήτη τον Αντιπλοίαρχο Γκιουβέν Ερκαγιά και δύο ακόμη αντιτορπιλικά χτυπούσαν χερσαίους στόχους, προστατεύοντας τα αποβατικά σκάφη, παρέχοντας πυρά υποστηρίξεως στους Τούρκους πεζοναύτες στην Κυρήνεια.

Την ίδια χρονική περίοδο το τουρκικό γενικό επιτελείο έστειλε σήμα στα τρία Αντιτορπιλικά για την ύπαρξη μιας υποτιθέμενης ελληνικής νηοπομπής, η οποία έπλεε κατευθυνόμενη προς Κύπρο, ενώ ελληνικό οχηματαγωγό αποβίβαζε στρατιώτες στα νότια του νησιού.

Η παρουσία των Τριών τουρκικών αντιτορπιλικών στα ανοικτά της Κύπρου ελήφθηκε από τα τουρκικά αεροσκάφη που βοηθούσαν στον εντοπισμό δήθεν ελληνικής νηοπομπής ελληνική πολεμική μοίρα σκαφών, η οποία είχε "αναρτήσει τουρκική σημαία".

Εδώ υπενθυμίζουμε ότι Ελλάδα και Τουρκία είχαν τον ίδιο τύπο πλοίο και σημάνσεων λόγω ΝΑΤΟ.

Το αποτέλεσμα ήταν η τουρκική αεροπορία να βυθίσει το τουρκικό αντιτορπιλικό Κοτσατεπέ (D-354), το οποίο εξέλαβε για ελληνικό πλοίο και να προκληθούν σοβαρές ζημιές σε άλλα δύο τουρκικά αντιτορπιλικά.

πηγή


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top