GuidePedia

0
Η 21χρονη Μυρτώ Παντέλογλου ισχυρίστηκε στην ανακρίτρια ότι στη γιάφκα του Χαλανδρίου πήγαινε επειδή ήταν ερωτευμένη με τον Μανώλη Γιόσπα με τον οποίο μάλιστα πέρασε ένα ρομαντικό πενθήμερο στην Τήνο, στο σπίτι της μητέρας της.
«Στο σπίτι του Χαλανδρίου πήγαινα ως φίλη του Μανόλη Γιόσπα, με τον οποίο είμαι ερωτευμένη και τον αγαπάω»......
Αυτό φέρεται να υποστήριξε μεταξύ άλλων η 21χρονη Μυρτώ Παντέλογλου ενώπιον της 31ης τακτικής ανακρίτριας κατά τη διάρκεια της 4ωρης απολογίας της. Και οι τέσσερις νεαροί που φέρονται να συμμετείχαν στην τρομοκρατική οργάνωση «Πυρήνες της Φωτιάς» οδηγήθηκαν χθες το πρωί ενώπιον της ανακρίτριας με βεβαρημένο κατηγορητήριο (από το αρχικό κατηγορητήριο), αφού τη Δευτέρα προστέθηκε σε αυτό και μια διάταξη του νόμου Παπαληγούρα που επιβαρύνει περισσότερο τη θέση τους.

Πρώτη απολογήθηκε η Μυρτώ Παντέλογλου, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες δέχθηκε επίμονες ερωτήσεις από την ανακρίτρια για τις επισκέψεις της στο ισόγειο διαμέρισμα του Χαρίλαου Χατζημιχελάκη και για τους θαμώνες του σπιτιού αυτού. Η Μυρτώ Παντέλογλου αρνήθηκε -όπως και οι συγκατηγορούμενοί της- τις βαρύτατες κατηγορίες που της αποδίδονται και έκανε εκτενή αναφορά στην ερωτική σχέση της με τον συνομήλικό της Μανόλη Γιόσπα. Η νεαρή υποστήριξε ότι στο συγκεκριμένο σπίτι του Χαλανδρίου πήγαινε ως η φίλη του Γιόσπα, ο οποίος είναι ξάδερφος του Χαρίλαου Χατζημιχελάκη (παιδιά δύο αδερφών) και μένει στο επάνω διαμέρισμα, και δεν γνωρίζει τίποτα σχετικό με την υπόθεση.

Τους ισχυρισμούς της επιβεβαίωσε στη συνέχεια και ο φίλος της Μανόλης Γιόσπας, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες στο απολογητικό του υπόμνημα παρείχε πλήρη κάλυψη στην αγαπημένη του κάνοντας εκτενή αναφορά στη σχέση τους. Ο νεαρός αρνήθηκε «μετ' αγανακτήσεως τις κατηγορίες», αποδίδοντας την εμπλοκή του στη συγγενική σχέση που έχει με τον Χατζημιχελάκη, τονίζοντας: «Δεν με αγγίζει και δεν νιώθω την ανάγκη να απολογηθώ για κάτι το οποίο ούτε γνωρίζω ούτε οποιαδήποτε σχέση έχω».


Παιχνίδια

«Το έτος 2006 αποφοίτησα από το Αρσάκειο Λύκειο και έκτοτε φοιτώ στο Κολλέγιο Βακαλό, στο τμήμα Αρχιτεκτονικής - Διακοσμητικής Εσωτερικών Χώρων. Ο ξάδερφός μου Χαρίλαος Χατζημιχελάκης εγκαταστάθηκε στην εν λόγω κατοικία του ισογείου στα μέσα Απριλίου 2009, που είναι και ιδιοκτησία του πατέρα του, Στυλιανού Χατζημιχελάκη, και αδερφού της μητέρας μου. Οπως είναι φυσικό, λόγω της συγγένειας αλλά και της συνομηλικότητάς μας κάναμε παρέα», αναφέρει μεταξύ άλλων στο υπόμνημά του ο Μανόλης Γιόσπας και συνεχίζει: «Οι συναντήσεις μας μοναδικό σκοπό είχαν τη διασκέδαση και συνήθως παίζαμε ηλεκτρονικά και επιτραπέζια παιχνίδια. Ουδέποτε υπέπεσε στην αντίληψή μου η οποιαδήποτε ύποπτη κίνηση που να έχει σχέση με τις κατηγορίες που μου αποδίδονται. Είναι άραγε κολάσιμο το γεγονός ότι έχω φιλική σχέση με τον ξάδερφό μου, με τον οποίο έχουμε μεγαλώσει μαζί; Γιατί οι επισκέψεις μου στην κατοικία του, που βρίσκεται στο ισόγειο του ίδιου κτιρίου όπου βρίσκεται και η δική μου, χαρακτηρίζονται ύποπτες και αποτελούν το μοναδικό στοιχείο της υποτιθέμενης ύποπτης δραστηριότητάς μου;».


«Η σχέση μας»

Εκτενή αναφορά στη φίλη του Μυρτώ Παντέλογλου κάνει στο απολογητικό του υπόμνημα αλλά και στις διά ζώσης απαντήσεις που έδωσε στην ανακρίτρια.

«Με τη Μυρτώ γνωριστήκαμε το έτος 2008 μέσω μιας κοινής μας φίλης, της Ιωάννας, που είναι συμφοιτήτριά μου στη σχολή, και είμαστε ζευγάρι τυπικά από τον Απρίλη του 2009. Τον ίδιο μήνα δε η Μυρτώ αποχώρησε για την Αγγλία για να συνεχίσει τις σπουδές της και επέστρεψε στην Αθήνα από το Λονδίνο, όπου σπουδάζει, μεταξύ 18 με 20 Ιουνίου 2009, οπότε και ουσιαστικά ξεκίνησε η σχέση μας. Η μέχρι τότε επικοινωνία μας ήταν μόνο τηλεφωνική». Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει ο εκ των τεσσάρων κατηγορουμένων Μανόλης Γιόσπας, « [Ο Χαρίλαος Χατζημειχελάκης, εξάδελφος του Μανώλη Γιόσπα. ] η Μυρτώ στις 23 Ιουνίου 2009 έφυγε για πέντε μέρες εκδρομή στη Χαλκιδική μαζί με φίλες της. Στη συνέχεια επιστρέφει στην Αθήνα, όπου και καθημερινά ήμασταν μαζί και διαμέναμε είτε στο σπίτι της Μυρτώς είτε στο δικό μου, όπου διαμένουμε με τους γονείς μου».

Παράλληλα, το νεαρό ερωτευμένο ζευγάρι, που κατηγορείται μαζί με τους υπόλοιπους συνομήλικούς του για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση, στις 15 Ιουλίου πήγε πενθήμερες διακοπές στην Τήνο, όπου διαθέτει η μητέρα της κοπέλας εξοχική κατοικία. Ο ίδιος πήγε στις 28 Ιουλίου με τους φίλους του, χωρίς τη Μυρτώ, στην Ικαρία, αλλά δέκα μέρες αργότερα η κοπέλα δεν άντεξε μακριά του και πήγε στο νησί μαζί με τις φίλες της. Εκείνος όμως αναγκάστηκε να επιστρέψει στην Αθήνα λόγω των σοβαρών προβλημάτων υγείας του πατέρα του και το Δεκαπενταύγουστο ακολούθησαν κοινές διακοπές του νεαρού ζευγαριού μαζί με τη μητέρα του Αφροδίτη Χατζημιχελάκη στο σπίτι της στην Αίγινα.

«Την τελευταία εβδομάδα πριν από τη σύλληψή μου η μοναδική μου δραστηριότητα περιστρεφόταν γύρω από την εργασία που μου είχε ανατεθεί από την καθηγήτρια της σχολής όπου φοιτώ», υποστηρίζει ο νεαρός Γιόσπας, του οποίου η απολογία είχε ως κύριο μέλημα την προστασία της αγαπημένης του. «Η Μυρτώ έχει γνωρίσει τα περισσότερα άτομα από αυτά μέσω εμού, ως φιλικό και συγγενικό μου περίγυρο. Τον δε Παναγιώτη Μασούρα τον έχει συναντήσει ελάχιστες φορές. Τον ξάδερφό μου τον είχε γνωρίσει στις αρχές καλοκαιριού και αρκετές φορές επισκεπτόμασταν αυτόν στο σπίτι του και παραγγέλναμε φαγητό για να φάμε. Τις περισσότερες δε φορές το έφερνε η Μυρτώ ερχόμενη προς εμένα. Ειδικότερα δε όταν έλειπε η μητέρα μου για διακοπές στην Αίγινα».


Κατηγορητήριο

Το κατηγορητήριο που συνόδεψε χθες στην ανακρίτρια την ομάδα τ [Ο Παναγιώτης Μασούρας.] ων τεσσάρων ενισχύθηκε με την επιβαρυντική διάταξη του άρθρου 187Α του Ποινικού Κώδικα, που αναφέρεται σε τρομοκρατική οργάνωση και εκτινάσσει το όριο παραγραφής από τα είκοσι στα τριάντα χρόνια και την εκτιτέα ποινή από δεκαέξι σε είκοσι πέντε χρόνια.

Σύμφωνα με τη δικογραφία, στους νεαρούς έχουν αποδοθεί κατηγορίες για τρία κακουργήματα (συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, προμήθεια και κατοχή εκρηκτικών υλών, έκρηξη από κοινού από την οποία προκλήθηκε κίνδυνος για ανθρώπινες ζωές), αλλά και τέσσερα πλημμελήματα (διακεκριμένες φθορές, παραβάσεις του νόμου περί εκρηκτικών, παραβάσεις του νόμου περί κροτίδων και φωτοβολίδων, προμήθεια και κατοχή ναρκωτικών ουσιών για ιδία χρήση), με βάση τις διατάξεις του νόμου περί οργανωμένου εγκλήματος. Τη Δευτέρα ωστόσο, όπως καταγγέλλουν οι συνήγοροι, χωρίς να υπάρχουν επιπλέον στοιχεία το κατηγορητήριο «εμπλουτίστηκε» με τις επιβαρυντικές διατάξεις του άρθρου 187Α του Ποινικού Κώδικα, όπως αυτός τροποποιήθηκε το 2004 ειδικά για τις τρομοκρατικές πράξεις.

Πάντως, αργά χθες το βράδυ οι Παναγιώτης Μασούρας και Χαρίλαος Χατζημιχελάκης έλαβαν προθεσμία προκειμένου να απολογηθούν σήμερα το πρωί, που θα οδηγηθούν εκ νέου στην ανακρίτρια.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top