Περισσότερα από πενήντα καίνουργια ασθενοφόρα παραμένουν παροπλισμένα στις εγκαταστάσεις του ΕΚΑΒ στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα, με κίνδυνο να καταστραφούν από την αχρηστία εξαιτίας της γραφειοκρατίας.
Τα ασθενοφόρα παραχωρήθηκαν στο ΕΚΑΒ από δωρεές της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και ιδιωτών. Δεν μπορούν, όμως, να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, καθώς ένας νόμος του 1980 τα κατατάσσει στην ίδια κατηγορία με τα λεγόμενα «τζιπ του Κολωνακίου».
Παρά το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα ασθενοφόρα είναι υπερσύγχρονα και ολοκαίνουργια, βάσει του νόμου του 1980, θεωρούνται «παράνομα» για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, επειδή είναι πετρελαιοκίνητα.
Ο νόμος του 1980 που ψηφίστηκε όταν δημιουργήθηκε το ΕΚΑΒ, προβλέπει ότι τα ασθενοφόρα οχήματα που κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα πρέπει να διαθέτουν βενζινοκινητήρες και όχι πετρελαιοκινητήρες, με δεδομένο ότι στις δύο αυτές πόλεις εξακολουθεί να ισχύει μέχρι και σήμερα η απαγόρευση των οχημάτων ντίζελ.
Τα ασθενοφόρα παραχωρήθηκαν στο ΕΚΑΒ από δωρεές της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και ιδιωτών. Δεν μπορούν, όμως, να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, καθώς ένας νόμος του 1980 τα κατατάσσει στην ίδια κατηγορία με τα λεγόμενα «τζιπ του Κολωνακίου».
Παρά το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα ασθενοφόρα είναι υπερσύγχρονα και ολοκαίνουργια, βάσει του νόμου του 1980, θεωρούνται «παράνομα» για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, επειδή είναι πετρελαιοκίνητα.
Ο νόμος του 1980 που ψηφίστηκε όταν δημιουργήθηκε το ΕΚΑΒ, προβλέπει ότι τα ασθενοφόρα οχήματα που κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα πρέπει να διαθέτουν βενζινοκινητήρες και όχι πετρελαιοκινητήρες, με δεδομένο ότι στις δύο αυτές πόλεις εξακολουθεί να ισχύει μέχρι και σήμερα η απαγόρευση των οχημάτων ντίζελ.
Δημοσίευση σχολίου