Του ΠΑΡΙ ΚΑΡΒΟΥΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αυτό που περιμένει να δει πως και πως στην πενθήμερη επίσκεψή του στη Τουρκία που αρχίζει αύριο,ο Α/ΓΕΝ αντιναύαρχος Δημήτρης Ελευσινιώτης, είναι τα ναυπηγεία στο Γκιολτσούκ και στην Κωνσταντινούπολη.Η περιέργειά του είναι δικαιολογημένη. Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία η οποία υποτίθεται ότι με το σεισμό του 1999 είχε υποστεί ανεπανόρθωτες,όχι μόνο «αναστήθηκε» ενώ η Τουρκία βρισκόταν υπό την επιτήρηση του ΔΝΤ,
αλλά πρόσφατα έριξε στη θάλασσα, δύο πλοία με τεχνολογία stealth! Ένα περιπολικό για την ακτοφυλακή και μία κορβέτα για το ΠΝ!
Τα χρόνια που η Τουρκία δούλευε σοβαρά και μεθοδικά,εμείς αγοράζαμε με νοοτροπία νεόπλουτου υποβρύχια, άρματα μάχης ,αεροσκάφη,υπογράφοντας πλουσιοπάροχα συμβόλαια σε ξένες αμυντικές βιομηχανίες. 11 χρόνια μετά η Τουρκία έχει μία πανίσχυρη αμυντική βιομηχανία κι εμείς μία «ημιθανή» αν όχι νεκρή. Οι Τούρκοι εξοπλίζονται σαν αστακοί παράγωντας τα όπλα της κι εμείς έχουμε αρχίσει να βάζουμε ταμπέλες «πωλείται», σ΄ ότι μπορεί να πουληθεί.
Δεν είναι σενάριο,είναι πια πραγματικότητα. Μετά από τις συζητήσεις με τους Πολωνούς για τη πώληση υποβρυχίων τύπου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, συζήτηση έγινε και με τη Λιβύη, όπου ο Α/ΓΕΝ, βρέθηκε τη περασμένη εβδομάδα. Η Λιβύη θέλει τέσσερα υποβρύχια κι εμείς είμαστε πρόθυμοι να πουλήσουμε.Κι όχι μόνο στη Λιβύη.
Η Βουλγαρία για παράδειγμα που πλέον δεν διαθέτει ούτε ένα υποβρύχιο έχει μπει στη λίστα πιθανών αγοραστών παλαιών υποβρυχίων του στόλου μας. Αγοραστής αναζητείται και για δύο τουλάχιστον φρεγάτες τύπου S (ΛΗΜΝΟΣ-ΕΛΛΗ), για τα μαχητικά αεροσκάφη Mirage F-1,που έχουν αποσυρθεί αλλά και για τα Α-7 που είναι σε διαδικασία απόσυρσης. Από άρματα μάχης έχουμε πολλά να δώσουμε. Αν ακολουθήσουμε τις οδηγίες της τρόϊκας θα πρέπει να «ξεφορτωθούμε» τουλάχιστον 600! Ποιος θα αγοράσει σήμερα άρματα μάχης; Μόνο ένας ήταν ο καλός ο πελάτης που τα έπαιρνε κατά εκατοντάδες. Τώρα όμως ο «πελάτης» είναι στο ΔΝΤ και ήρθε η ώρα του λογαριασμού, που είναι και αρκετά «τσιμπημένος».
ΠΗΓΗ
Αυτό που περιμένει να δει πως και πως στην πενθήμερη επίσκεψή του στη Τουρκία που αρχίζει αύριο,ο Α/ΓΕΝ αντιναύαρχος Δημήτρης Ελευσινιώτης, είναι τα ναυπηγεία στο Γκιολτσούκ και στην Κωνσταντινούπολη.Η περιέργειά του είναι δικαιολογημένη. Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία η οποία υποτίθεται ότι με το σεισμό του 1999 είχε υποστεί ανεπανόρθωτες,όχι μόνο «αναστήθηκε» ενώ η Τουρκία βρισκόταν υπό την επιτήρηση του ΔΝΤ,
αλλά πρόσφατα έριξε στη θάλασσα, δύο πλοία με τεχνολογία stealth! Ένα περιπολικό για την ακτοφυλακή και μία κορβέτα για το ΠΝ!
Τα χρόνια που η Τουρκία δούλευε σοβαρά και μεθοδικά,εμείς αγοράζαμε με νοοτροπία νεόπλουτου υποβρύχια, άρματα μάχης ,αεροσκάφη,υπογράφοντας πλουσιοπάροχα συμβόλαια σε ξένες αμυντικές βιομηχανίες. 11 χρόνια μετά η Τουρκία έχει μία πανίσχυρη αμυντική βιομηχανία κι εμείς μία «ημιθανή» αν όχι νεκρή. Οι Τούρκοι εξοπλίζονται σαν αστακοί παράγωντας τα όπλα της κι εμείς έχουμε αρχίσει να βάζουμε ταμπέλες «πωλείται», σ΄ ότι μπορεί να πουληθεί.
Δεν είναι σενάριο,είναι πια πραγματικότητα. Μετά από τις συζητήσεις με τους Πολωνούς για τη πώληση υποβρυχίων τύπου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, συζήτηση έγινε και με τη Λιβύη, όπου ο Α/ΓΕΝ, βρέθηκε τη περασμένη εβδομάδα. Η Λιβύη θέλει τέσσερα υποβρύχια κι εμείς είμαστε πρόθυμοι να πουλήσουμε.Κι όχι μόνο στη Λιβύη.
Η Βουλγαρία για παράδειγμα που πλέον δεν διαθέτει ούτε ένα υποβρύχιο έχει μπει στη λίστα πιθανών αγοραστών παλαιών υποβρυχίων του στόλου μας. Αγοραστής αναζητείται και για δύο τουλάχιστον φρεγάτες τύπου S (ΛΗΜΝΟΣ-ΕΛΛΗ), για τα μαχητικά αεροσκάφη Mirage F-1,που έχουν αποσυρθεί αλλά και για τα Α-7 που είναι σε διαδικασία απόσυρσης. Από άρματα μάχης έχουμε πολλά να δώσουμε. Αν ακολουθήσουμε τις οδηγίες της τρόϊκας θα πρέπει να «ξεφορτωθούμε» τουλάχιστον 600! Ποιος θα αγοράσει σήμερα άρματα μάχης; Μόνο ένας ήταν ο καλός ο πελάτης που τα έπαιρνε κατά εκατοντάδες. Τώρα όμως ο «πελάτης» είναι στο ΔΝΤ και ήρθε η ώρα του λογαριασμού, που είναι και αρκετά «τσιμπημένος».
ΠΗΓΗ
Δημοσίευση σχολίου